بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : حمید

دروگبا: هنوز در اروپا حرف‌هایی برای گفتن دارم

این بازیکن 35ساله گفته او به فوتبال اروپا بازگشت تا نشان دهد هنوز می‌تواند در لیگ قهرمانان رقابت کند.

دیدیه دروگبا گفت که انتقالش به گالاتاسرای در ژانویه با این انگیزه بود که باز هم بتواند در لیگ قهرمانان بازی کند.

این اسطوره اهل ساحل عاج در تابستان 2012 به چین رفت اما در ژانویه به گالا پیوست.

گالاتاسرای فصل پیش تا یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان و دروگبا مشتاق است که نشان دهد همچنان می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند: «در چین بودم که حس کردم هنوز حرفی برای گفتن در فوتبال اروپا دارم.

من تمام نشده بودم. من پر از انرژی بودم و می‌خواستم از قهرمانی‌ای که با چلسی داشتم دفاع کنم. می‌خواستم دوباره خودم را در لیگ قهرمانان ثابت کنم.

سن هیچ چیز نیست و تنها عدد است. همه چیز بستگی به کیفیت، تجربه و شرایط فیزیکی شما دارد.

پس از تمامی این سال‌ها حس بسیار خوبی دارم و می‌توانم بگویم که هم از نظر فنی و هم از نظر ذهنی پیشرفت کرده‌ام.»

فالکائو:برای بازی با پی.اس.جی تمرکزم را برروی رویارویی با تیاگو سیلوا قرار داده ام

مهاجم کلمبیایی می داند که رویارویی با تیاگوسیلوا کار سختی است و هرگونه رقابت میان او، ایبراهیموویچ و کاوانی را تکذیب کرده است

رادامل فالکائو مهاجم باشگاه موناکو در صحبت هایی اعلام کرده که در مصاف تیمش مقابل پاری سن ژرمن که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، درانتظار نبرد سختی در مقابل تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی باشگاه پاریسی است.

فالکائوی کلمبیایی که در بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 60 میلیون یورویی از اتلتیکومادرید به موناکو منتقل شد، تا به اینجای فصل 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده.

این روزها صحبت های زیادی در مورد وجود رقابتی شانه به شانه میان او و زلاتان ایبراهیموویچ و ادینسون کاوانی، گلزن های پاری سن ژرمن به گوش می رسد ولی فالکائو می داند که بزرگترین نبرد برای او پیشی گرفتن و عبور از سد تیاگو سیلوا است.

فالکائو به خبرنگاران گفت:« هرکسی از باشگاه خودش دفاع کرده و برای برد تلاش می کند. اگر من بتوانم با گلزنی در کسب یک نتیجه مطلوب به تیمم کمک کنم، قطعا خیلی بهتر خواهد بود. احترام زیادی بر بازی حکمفرماست. تمام بازیکنان به هم احترام می گذارند. من بازیکنان تراز اول این تیم را تحسین می کنم و سعی می کنم که از آنها درس بگیرم و هیچ مشکلی با این موضوع ندارم.»

او ادامه داد:« قطعا آنها نقاط قوتی دارند که من دوست دارم که داشته باشم ولی درحال حاضر تمرکزم را برروی رویارویی با تیاگو سیلوا قرار داده ام. او یکی از بهترین مدافعان دنیاست و بازیکن مهمی برای تیم پاریسی است.»

موناکو در حال حاضر با کسب 4 برد از 5 بازی در صدر جدول لیگ یک قرار دارد ولی کلودیو رانیری سرمربی باتجربه این تیم در صحبت هایی اعلام کرده بود که فالکائو هنوز در اوج آمادگی نیست و خود این ستاره کلمبیایی هم اعلام کرده که هنوز به طور کامل به زندگی دراین تیم جدید عادت نکرده.

فالکائو ادامه داد:« من هنوز پروسه تطبیق پذیری با شرایط باشگاه را پشت سرمی گذارم. سازماندهی تیم، و آشنایی بیشتر با هم تیمی هایم. آنها با بازی بیشتر آشنا هستند و این به زمان نیاز دارد. من می دانم که می توانم کارهای بیشتری برای تیم انجام دهم و امیدوارم که خیلی زود بتوانم به بهترین شرایط ممکن برسم. من شهر محل زندگی و کشور محل زندگی ام را عوض کرده ام و خانه، زبان کشور ، هم تیمی هایم و...همه و همه برای من جدید است. من به تازگی صاحب یک دختر  شده ام و همه اینها ماسئل و نکات مهمی هستند. تدریجا با شرایط تطبیق پیدا می کنم. درمورد این گروه حس خوبی دارم. در موناکو بازیکنان جوان زیادی داریم که آینده باشگاه هستند. من خوشحالم که با موناکو هستم و 100% توانم را وقف باشگاه کرده ام.»

جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, :: 2:53 ::  نويسنده : حمید

این بازیکنان با هت‌تریکی که انجام دادند شایسته حضور در تیم منتخب بودند. دو نفر از ستارگان بازل در استمفوردبریج هم در این تیم جای گرفته‌اند.

J. Wiland

A. Uchida

F. Schär

D. Olatukunbo Alaba

Alex Teixeira

Koke

Thiago Motta

Mohamed Salah

W. Rooney

Cristiano Ronaldo

L. Messi Cuccittini


لیگ قهرمانان در این هفته بازگشتی شکوهمندانه داشت. سایت گل تیم منتخب هفته نخست را برگزیده است که در آن چهره‌هایی جدید و بازیکنانی آشنا حضور دارند.

در دروازه یوهان ویلاند قرار می‌گیرد. او برای کپنهاگن فوق‌العاده بود و کمک کرد تیمش امتیازی خاطره‌انگیز از یوونتوس بگیرد. سه نفر مقابل این دروازه‌بان سوئدی قرار می‌گیرند: داوید آلابا بایرن مونیخ را مقابل زسکا مسکو پیش انداخت و سپس کاری کرد که بایرن باز هم دروازه‌اش را بسته نگاه دارد. آتسوتو اوچیدا البته خوش‌اقبال بود که نامش را در میان گل‌زنان دید، اما عملکرد عالی او در خط دفاعی و حرکات خستگی‌ناپذیرش در کناره میدان در بازی با استه‌آوا بخارست ربطی به بخت و اقبال نداشت. فابیان شار از بازل هم تیمش را به‌خوبی رهبری کرد.

در مرکز میدان، الکس تکسیرا از شاختار قرار می‌گیرد که دو گل زیرکانه به رئال سوسیه‌داد زد. محمد صلاح در کناره میدان حضور دارد. او مقابل چلسی روزگار را بر اشلی کول دشوار ساخت و یک گل عالی هم زد. تیاگو موتا دو گل زد تا پاری سن-ژرمن در خانه المپیاکوس پیروز شود. چندان پیش نمی‌آید او دو گل در یک بازی بزند. کوکه هم در مرکز قرار می‌گیرد. او با نمایش استادانه خود برد اتلتیکو مادرید مقابل زنیت را رقم زد و برخلاف جوانی‌اش پخته نشان داد.

در حمله جایی برای بحث نیست. وین رونی به بهترین فرم خود برای منچستریونایتد بازگشته. او دو گل زد و دو گل ساخت تا تیمش چهار بر دو بایر لورکوزن را ببرد. او پشت سر دو بازیکن قرار می‌گیرد که هت‌تریک کردند: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که تلاش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان را با زدن سه گل به گالاتاسرای و آژاکس آغاز کردند.

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : حمید

والدس: می خواهم با قهرمانی در چمپیونزلیگ از بارسا جدا شوم

این ملی پوش اسپانیایی که قصد دارد در پایان این فصل از بارسا جدا شود، با مهار یک پنالتی در دیدار دیشب، در پیروزی 4-0 تیمش مقابل آژاکس درخشان ظاهر شد

 ویکتور والدس،دروازه بان بارسا، معتقد است که قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ، می تواند پایانی فوق العاده برای دوران حرفه ای اش در این باشگاه کاتالانی باشد.

 

این ملی پوش اسپانیایی که قصد دارد در پایان این فصل از بارسا جدا شود، با مهار یک پنالتی در دیدار دیشب، در پیروزی 4-0 تیمش مقابل آژاکس در اولین دیدار از فصل جدید لیگ قهرمانان درخشان ظاهر شد.

 

والدس 31 ساله امیدوار است که پایانی رویایی در نوکمپ داشته باشد و از هواداران باشگاه به خاطر حمایت های شان تشکر کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ اهمیت زیادی برای من دارد؛ زیرا می دانم که این آخرین فصل حضورم در بارساست.

 

ما مقابل آژاکس به خوبی دفاع کردیم و من هم در درون دروازه عملکرد خوبی داشتم. رسیدن به پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود.

 

از هواداران به خاطر حمایت های شان تشکر می کنم. لحظات خوبی را سپری می کنم اما نمی دانم این بهترین روزهای دوران حرفه ای ام هست یا نه."

 

والدس همچنین با توجه به دو دیدار اخیر مقابل سویا و آژاکس، تایید کرد که تیم های حریف مقابل بارسا نمایش های هجومی تری نسبت به قبل ارائه می دهند.

 

" تیم های حریف هم بازی خودشان را به نمایش می گذارند و ما باید برای آنها احترام قائل باشیم. آژاکس خوب بازی کرد و همین طور سویا. تیم های حریف به اینجا می آیند و موقعیت های بیشتری ایجاد می کنند."

 

 

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 18:44 ::  نويسنده : حمید

شواین اشتایگر: خوشحالم توانستم مقابل زسکا بازی کنم

این ملی پوش آلمانی که در دیدار مقابل فرایبورگ دچار آسیب دیدگی شده بود، در چند دیدار اخیر باواریایی ها غایب بود.

باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن، از اینکه در دیدار تیمش مقابل زسکا مسکو، 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، ابراز خشنودی کرد.

این ملی پوش آلمانی که در دیدار مقابل فرایبورگ دچار آسیب دیدگی شده بود، در چند دیدار اخیر باواریایی ها غایب بود.

با این وجود، او در اولین دیدار تیمش در رقابت های چمپیونزلیگ، در دقایق پایانی جای تونی کروس را گرفت و معتقد است که تمرینات بدنسازی اش مفید بوده است.

او به خبرنگاران گفت:" شرایط خوبی دارم. مصدومیتم با تمریناتی که در سالن بدنسازی داشتم، بهبود پیدا کرد. خوشحالم که توانستم 20 دقیقه بازی کنم."

شاگردان گواردیولا این هفته در بوندس لیگا میهمان شالکه خواهند بود.
پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 19:30 ::  نويسنده : حمید

حمایت اعضای یوفا از برگزاری جام جهانی قطر در زمستان

هنوز در مورد اینکه برگزاری رقابت ها در چه ماهی کمترین تاثیر را روی تقویم رقابت های اروپایی دارد، توافقی به دست نیامده است

54 عضو اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022 قطر در فصل زمستان حمایت کردند.

نشست روسای اتحادیه های فوتبال کشورهای اروپایی امروز در کرواسی برگزار شد و بعد از بحث در مورد زمان برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، به این نتیجه رسیدند که امکان برگزاری این رقابت ها در فصل تابستان در قطر که دمای هوا به 50 درجه می رسد، امکان پذیر نیست.

جیم بویس، نایب رئیس بریتانیایی فیفا، به بی بی سی گفت:" نتیجه گیری این جلسه این بود که جام جهانی قطر نمی تواند در قطر برگزار شود.

همه اعضا در این مورد با هم موافق بودند."

علی رغم این توافق در مورد ضرورت تغییر زمان برگزاری رقابت ها جام جهانی به زمستان، هنوز در مورد اینکه برگزاری رقابت ها در چه ماهی کمترین تاثیر را روی تقویم رقابت های اروپایی دارد، توافقی به دست نیامده است.

اتحادیه فوتبال بریتانیا پیشنهاد داد تا این رقابت ها در نووامبر برگزار شود اما یوفا معتقد است که بهترین زمان برای برگزاری این رقابت ها، ماه ژانویه است؛ زمانی که رقابت های چمپیونزلیگ تعطیل است.

بویس در این مورد گفت:" هنوز 9 سال زمان باقی مانده است. کمیته اجرایی فیفا باید جلسه ای برگزار و راه حلی برای این موضوع پیدا کند."

فیفا قرار است برای برری این مسئله، روز 3 اکتبر جلسه ای تشکیل بدهد.

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : حمید

اسکار: چلسی باید در دیدار بعدی اش در چمپیونزلیگ پیروز شود

شکست مقابل بازل، اولین شکست خانگی چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک دهه گذشته است.

اسکار، هافبک چلسی، معتقد است که پس از شکست شب گذشته مقابل بازل، باید حتما در دیدار بعدی مقابل استوا بخارست به پیروزی برسد.

شکست مقابل بازل، اولین شکست خانگی چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک دهه گذشته است.

شاگردان مورینیو دو هفته دیگر مقابل حریف رومانیایی قرار خواهند گرفت و اسکار اعلام کرد که باید از این دیدار، برای جبران شکست برابر بازل استفاده کنند.

او به خبرنگاران گفت:" شکست بدی بود اما فکر می کنم که ما خوب بازی کردیم. در نیمه اول، ما خوب بازی کردیم و نیمه دوم را هم خیلی خوب شروع کردیم. گل آنها باعث متزلزل شدن تیم ما بود و آنها توانستند یک گل دیگر به ثمر برسانند.

ما باید در دور بعدی این این شکست را جبران کنند."

ویلیان، ستاره جدید چلسی، هم که در دیدار دیشب اولین بازی اش را برای آبی ها انجام داد، از این شکست ابراز ناامید کرد و گفت:"  به عنوان اولین بازی خوب بود اما می توانست بهتر باشد اگر ما به پیروزی می رسیدیم. اکنون باید سرمان را بالا بگیریم و تلاش کنیم در دیدار بعدی به پیروزی برسیم.

در اولین بازی ها همیشه کمی عصبی هستید اما فکر می کنم می توانم بازی خودم را ارائه بدهم.
می دانم می توانم هر روز بهتر شوم. نباید توقف کنم. من همیشه تلاش می کنم تا به پیش بروم؛ این چیزی است که من می خواهم. باید این را در هر دیدار نشان بدهم؛ در هر جلسه تمرینی. تا به این ترتیب، مورینیو به من اعتقاد پیدا کند."

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 15:56 ::  نويسنده : حمید

ایگواین: پیروزی مقابل دورتموند بسیار مهم بود

این ستاره آرژانتینی که در این تابستان با انتقالی 42 میلیون یورویی از رئال مادرید به ناپولی پیوست، در دیدار شب گذشته گل اول تیمش را وارد دروازه حریف آلمانی کرد

گونسالو ایگواین، مهاجم ناپولی، پیروزی تیمش مقابل بوروسیا دورتموند در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان را بسیار مهم دانست.

این ستاره آرژانتینی که در این تابستان با انتقالی 42 میلیون یورویی از رئال مادرید به ناپولی پیوست، در دیدار شب گذشته گل اول تیمش را وارد دروازه حریف آلمانی کرد و نقش موثری در پیروزی 2- 1 تیمش داشت.

او به اسکای اسپورت گفت:" این یک پیروزی مهم مقابل نایب قهرمان فصل قبل و صدرنشین فعلی بوندس لیگا بود. به همین خاطر نتیجه فوق العاده ای محسوب می شود.

گلزنی چه در لیگ و چه در چمپیونزلیگ مهم هستند؛ به همین خاطر برای من واقعا فرق زیادی ندارد.

مسئله مهم پیروزی بود و با گلزنی که اینسینیه زد، ما توانستیم شرایط را کنترل کنیم."

او همچنین در مورد تفوت لالیگا و سری آ صحبت کرد و گفت:" سری آ مطمئنا دشوارتر از لالیگا است. ما تیم فوق العاده ای داریم؛ یک مربی فوق العاده و امیدوارم بتوانیم به همین ترتیب ادامه بدهیم."

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 16:42 ::  نويسنده : حمید

مسی: گاهی وقتها هم باید روی ضدحملات برنامه ریزی کرد

ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در دفاع از سیاستهای تاتا مارتینو در بارسلونا اعلام کرد که در برخی از بازیها لازم می شود که تیم روی گلزنی از ضد حملات حساب باز کند

لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا دیشب و در بازی تیمش در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس آمستردام سه گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند تا شروع خوبی در رقابت های این فصل اروپایی داشته باشد.

درپایان این بازی، مسی در دفاع از تاکتیکهای متعددی که جراردو تاتا مارتینو، سرمربی این فصل بارسا در تیمش به کار می گیرد گفت:« گاهی وقتها باید روی ضدحملات حساب باز کرد..هرچه یک تیم تاکتیک های متعددی پیش رویش داشته باشد، بهتر است. در برخی از بایها باید کنترل توپ و میدان را در دست گرفت و در برخی دیگر از بازیها هست که حریف بازی را می بندد و باید به ضد حملات اکتفا کنی.ما پاسورهای خوبی داریم و بازیکنان سرعتی و خوبی هم داریم که می توانند در این راه به ما کمک کنند.»

مسی ادامه داد:« خوب است که کارمان در لیگ قهرمانان اروپا را با برد شروع کردیم؛ آن هم با علم به اینکه تمام گروه های لیگ قهرمانان اروپا سخت هستند.»

او درمورد تطبیق پذیری بارسا گفت:« با گذشت زمان و انجام بازیهای بیشتر ما بیشتر با شرایط موجود تطبیق می یابیم. در نیمه دوم، مثل همیشه بازی کردیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. درابتدا تحت فشار گذاشتن حریف کمی برایمان سخت بود؛ چون تیم حریف خیلی خوب در زمین حرکت می کرد اما در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم.»

ستاره آرژانتینی با همدردی با سرمربی تیمش که سوگوار درگذشت پدرش است گفت:« خیلی متاسفم. ما از تاتا حمایت می کنیم.»

گزارش تصویری: کلوپ در آستانه کتک زدن داور چهارم بازی ناپولی- دورتموند

دیشب دورتموند در دیداری خارج از خانه با نتیجه 1-2 مغلوب ناپولی شد

دیشب و در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی میزبان بوروسیا دورتموند بود. دقایقی بعد از به ثمر رسیدن گل اول بازی توسط گونسالو ایگواین و عقب افتادن دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ، سرمربی زردپوشان به طرز خشمگینانه ای به سمت داور چهارم بازی یورش برد. او که با عصبانیت نسبت به یکی از تصمیمات داوری اعتراض داشت، با چهره بسیار خشمگینی سر داور چهارم داد می زد وکم مانده بود تااورا کتک بزند..اما با کنترل خودش این کار را انجام نداد
درجریان این بازی کلوپ از روی نیمکت اخراج شد و به سکو ها منتقل شد و رومن وایدنفلر دروازه بان دورتموند هم با کارت قرمز مجبور به ترک زمین مسابقه شد و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا یوفا جریمه ای برای سرمربی عصبانی دورتموند، آقای خاص فوتبال آلمان درنظر می گیرد یا نه.




Klopp_crop_north

مارتینو: اینیستا خیلی بهتر شده؛ من نگران دقایق ابتدایی بازی بودم

سرمربی بارسلونا معتقداست که تیمش در نیمه دوم بازی با آژاکس خیلی بهتر کار کرد و درمورد نیمکت نشینی چابی دراین بازی صحبت کرد

بارسلونا دیشب و در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تا در دیداری خانگی با نتیجه 0-4 از سد آژاکس آمستردام عبور کند.

درپایان این بازی تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا درکنفرانس خبری شرکت کرد.  دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های مارتینو رامطالعه کنید:

*بازی: ما در نیمه دوم تیم بهتر بودیم. بازیکنان ما بهتر از بازیکنان حریف با هم ارتباط برقرار می کردند و درپاسهای کوتاه هم خوب بودیم. در نیمه اول شاید بیش از حد از توپهای بلند بهره می بردیم. الان به دنبال متغیرهای دیگری هستیم ولی هسته اصلی و مرکزی سیاست بازی ما، دراختیار داشتن توپ است

*نقاط ضعف: ممکن است که تیم ما آن ثبات لازمه را نداشته باشد. هرچند که بازهم می گویم ما در نیمه دوم بهتر کار کردیم. آژاکس در برخی از حرکات کار را برای ما سخت می کرد. البته ما هم اشتباهاتی داریم که مربوط به شروع فصل است

*برد دراین بازی: این برد به ما آرامش داد. به ویژه اینکه این برد در خانه به دست آمد.

 *نگرانی درمورد احتمال باخت بارسا: بله. البته در روزهای خوب بارسا، این اتفاق نمی افتد.من نگران دقایق ابتدایی بازی بودم. در نیمه اول شاهد عملکرد خوبی از تیم حریف بودیم و مجبور بودیم که با نیم نگاهی به دروازه خودمان در زمین بدویم

*چابی ارناندس: ما سه بازیکن درپست میانی داریم که در تیم ملی بازی می کنند. دست کم یکی از آنها می تواند رو به جلوتر بازی کند. من درباره حضور بازیکنان در زمین تصمیم گیری می کنم و در زمان مناسب از سیستم چرخشی بهره می گیرم

*لحظات برتر بازی: بازیکنانی بودند که شاید به نظر می رسید که درخشش خاصی نداشتند ولی تلاش خیلی زیادی انجام دادند. بازیکنانی مثل آلوس و الکسیس. من از عملکرد آندرس هم خیلی راضی بودم؛ او بهتر شده است. من احساس می کنم که تیم ما در مجموع بهبود یافته. باید در طول 90 دقیقه  عملکرد برابر و یکسانی داشته باشیم

*آنچه چابی برای تیم انجام داد:او خیلی خوب در جریان بازی قرار گرفت. مثل سسک در بازی قبلی تیم. روند بهبود تیم در نیمه دوم خیلی بهتر بود.البته این تنها به ورود چابی به زمین مسابقه برنمی گردد

*سبک بازی: ما درهمان مسیری که بارسلونا همیشه در آن حرکت می کرده، به حرکت ادامه می دهیم. شاید این احساس وجود داشته باشد که ما می خواهیم شیوه و سبک بازی تیم را تغییر دهیم ولی این طور نیست. به دنبال گزینه های مختلفی برای حرکت درهمین مسیر خواهیم بود.

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : حمید

 آبیاتی : بیست سال است که این حرکت خطا نیست

میلان با حساب 2-0 از سد سلتیک حریفش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گذشت اما یک صحنه ی عجیب در طول بازی رخ داد.

چهارشنبه شب دو تیم میلان و سلتیک از هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو به جدال هم رفتند  . روسونری در نهایت موفق شد به لطف گل های زاپاتا و مونتاری به یک پیروزی شیرین خانگی برسد.اما در طول مسابقه داور به سود سلتیک در محوطه جریمه میلان خطایی عجیب گرفت که شاید کمتر کسی این روزها در فوتبال مدرن آن را خطا بنامد.

مونتاری شوت حریف رادفع کرد و به دنبال آن آبیاتی توپ را با دست لمس کرد که به اعتقاد داور این یک خطا به سود سلتیک محسوب شد و روی همین صحنه چیزی نمانده بود سلتیک به گل نخست بازی برسد.

به نقل از ac-milan.ir-آبیاتی در رابطه با خطای درون محوطه ی جریمه گفت :" بیست سالی می شود که این کار را می کنم و هیچ وقت نمی دانستم که این حرکت خطاست.فکر نمی کنم که این حرکت کنترل توپ باشد. چند بار پیش آمده است که یک بازیکن شوت را مهار کند و دروازه بان توپ را در برگشت جمع کند ؟! با این حال..."

در جریان این بازی ، بار دیگر میلان در لحظات پایانی به گل رسید و نتیجه ی بازی را تغییر داد:" ما بازی خوبی انجام دادیم و این بازی برای ما ساده نبود. بازیکنان تیم حریف به خوبی در حمله شرکت می کردند. اما ما هم به خوبی دفاع کردیم و اجازه ی ایجاد موقعیت گل به آن ها ندادیم. البته می دانستیم در این بازی دیر یا زود به گل می رسیم. مهم بود که این بازی را با برد پشت سر بگذاریم."

آبیاتی در پایان گفت:"نگران موضوع خاصی نیستم. چرا که این بهترین حالت ممکن است. ممکن است که چند اشتباهی انجام داده باشیم ؛ اما موقعیت های زیادی داشتیم. وقتی که توپ را از دست می دادیم برای پس گرفتنش  تلاش می کردیم و این همان چیزی است که باید باشد."

ونگر: این برد را با صبوری و تجربه به دست آوردیم؛در ابتدای بازی کمی ترسیده بودیم

سرمربی توپچی ها از روند پیشرفت تیمش راضی است. شاگردان ونگر4شنبه شب در دور اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فرانسه مقابل مارسی به پیروزی رسیدند

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال در صحبت هایی به تمجید از عملکرد خاص و ویژه شاگردانش پرداخت. آرسنال دیشب موفق شد تا در دور اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه المپیک مارسی به پیروزی 1-2 دست بیابد.

گلهای تئو والکات و آرون رمزی سه امتیاز بازی را به حساب توپچی ها واریز کردند.

این برد باعث شد تا رکورد بردهای خارج از خانه تیم ونگر در اروپا به 10 برد متوالی برسد و او که در سال 2006 آرسنال را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده بود، حالا به تمجید از عملکرد صبورانه تیمش پرداخته.

ونگر در صحبت هایی به اسکای سپورتس گفت:« آن طور که آمارها نشان می دهد، به نظر می رسد که از نظر تدافعی به ثبات بیشتری رسیده ایم. برای ما مهم بود که در خارج از خانه گل اول را نخوریم. مارسی در نیمه اول عملکرد فوق العاده ای داشت. ما کمی ترسیده بودیم ولی درنیمه دوم پیشرفت کردیم و از فرصتهای خوبی که در جریان بازی  برایمان رخ می داد،نهایت بهره را بردیم. این برد را با صبوری و تجربه به دست آوردیم.»

ونگر در ادامه صحبت هایش گفت:« تمام بازیکنان ما بازیکنانی هستند که می توانند کارهای ویژه ای انجام بدهند. من می دانستم که این بازی می تواند بازی سختی باشد. مارسی هواداران پرهیجان و بازیکنان با کیفیتی دارد وتیم خوبی است.»

گل رمزی در این بازی، به منزله پنجمین گل او در هفت حضور اخیرش در ترکیب ارسنال بود. به نظر می رسد که این ستاره 22 ساله آینده درخشانی داشته باشد.

خود رمزی در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« این برد برای ما حیاتی بود. ما در گروه سختی هستیم و مهم بود تا بتوانیم شروع خوبی داشته و به سه امتیاز بازی برسیم. من خوشحالم که بازی می کنم . با اعتماد به نفس تمام هم بازی می کنم و درجایگاه خودم جا افتاده ام. به نظر من الان مهم این است که به حرکتمان دراین مسیر ادامه دهیم. عملکرد بازیهای خارج از خانه ما خیلی خوب بوده و امیدواریم که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.»

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : حمید

بنیتس: ناپولی بهتر و بهتر می شود

بعد از برد 1-2 ناپولی مقابل دورتموند، سرمربی اسپانیایی رضایتش را از عملکرد تیمش مقابل تیم نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا ابراز کرده است

رافا بنیتس سرمربی ناپولی براین باور است که تیمش با گذشت زمان بهتر و بهتر می شود؛ ناپولی چهارشنبه شب در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1- 2 از سد بوروسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا عبور کرد.

درابتدا این گونسالو ایگواین بود که برای ناپولی گلزنی کرد و بعد از آن رومن وایدنفلر دروازه بان دورتموند از زمین اخراج شد؛ لورنتزو اینسیگنه گل دوم ناپولی را به ثمر رساند و تک گل دورتموند هم از روی یک گل به خودی به ثمر رسید.

در پایان این بازی رافابنیتس سرمربی اسپانیایی ناپولی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش به اسکای سپورت گفت:« من راضی هستم. ما تمام آن کارهایی که قبل از آغاز بازی درموردش صحبت کرده بودیم را در زمین انجام دادیم. ما می دانستیم که بوروسیا دورتموند تیم واقعا خطرناکی است و راجع به همه ویژگی های این تیم و کارهایی که می توانستیم برای مهار آنها انجام دهیم، صحبت کرده بودیم.»

بنیتس ادامه داد:« آخرین بار که صحبت کردم، گفتم که تیمم 72% آماده است و هنوز فکر می کنم که می توانیم خیلی پیشرفت کنیم. بعد از بازی با نایب قهرمان فصل گذشته اروپا، من باید  راضی و خوشحال باشم و مثبت نگاه کنم..این نتیجه خوبی است.»

سرمربی اسپانیایی ادامه داد:« این بازیکنان جدید مثل گونسالو ایگواین، کایه خون و دریس مرتنس همگی از نظر سطح و کیفیت در حد و اندازه های بین المللی هستند. بحث، بحث افزایش اعتماد به نفس گروه است و بازیکنانی مثل مارک همیسک و لورنتزو اینسیگنه از این سبک فوتبال لذت می برند. من مطمئنم که تیم ما دریکی دو ماه ینده حتی از این هم بهتر می شود.»

بازی بعدی ناپولی در گروه اف رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا روز اول اکتبر مقابل آرسنال برگزار خواهد شد.

عکس روز- پیغام هواداران چلسی به مورینیو: ژوزه یادت باشه، ماتا باید باشهچلسی دیشب در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دریک بازی خانگی با نتیجه 1-2 مغلوب بازل سوئیس شد

چلسی دیشب در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دریک بازی خانگی با نتیجه 1-2 مغلوب بازل سوئیس شد. در جریان برگزاری این بازی که در شهر لندن و در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار می شد، یکی از هواداران پلاکاردی را به همراه داشت که به منزله پیغام یا هشداری برای ژوزه مورینیو سرمربی چلسی بود.
روی این پلاکارد نوشته شده بود:«ژوزه! ماتا به زمین چمن تعلق دارد و مال نیمکت نیست.»

گزارش تصویری: شبی که آقای خاص انگلیس و آلمان به زانو درآمدند؛ باخت دورتموند و چلسی در اروپا

دیشب بابرگزاری 8 بازی ، رقابتهای دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید

دیشب با برگزاری 8 بازی از گروه های ایی تا اچ، دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

دراینجا می توانید گلچینی از تصاویر بازیهای حساس چهارشنبه شب را ملاحظه کنید:


ناپولی- دورتموند

ایگواین ستاره ناپولی بود و گل اول تیمش را زد تا اینگونه به شادی بپردازد

یورگن کلوپ سرمربی دورتموند آنقدر اینگونه خشمگینانه برسر داورچهارم بازی داد و هوار کرد و حتی تا آستانه کتک زدن  او پیش رفت تا اینکه از کنار زمین اخراج شد

مارسی- آرسنال

ستاره های جوان آرسنال سرمربی تیمشان را ناامید نکردندو دریک بازی خارج از خانه هر سه امتیاز بازی را کسب نمودند؛ والکات یکی از دو گل آرسنال دراین بازی را به ثمررساند

آندره آیه وو و آرون رمزی، دو بازیکنی که در جریان بازی گلزنی کردند

چلسی- بازل

اسکار زننده تک گل چلسی در شب باخت این تیم در یک بازی خانگی بود

چهره مرد بازنده این بازی

اما درنهایت این بازیکنان بازل بودند که بردشان دراین بازی را جشن گرفتند


میلان- سلتیک




زاپاتا یکی از گلزنان روسونری دراین بازی بود


تا شاگردان الگری اینگونه به شادی بپردازند


اتلتیکومادرید- زنیت سنت پترزبورگ



داوید ویا شاید در بازی با زنیت گلزنی نکرد ولی در کسب پیروزی ارزشمند مقابل شاگردان اسپالتی نقشی اساسی راایفا کرد

و این هم حلقه شادی بازیکنان اتلتیکومادرید بعداز برد مقابل زنیت

بارسلونا- آژاکس

ستاره آرژآنتینی بارسا دراین بازی هت تریک کرد تا هم درکورس گلزنی در رقابت های این فصل اروپا از کریس رونالدو کم نیاورده باشد وهم تیمش را به یک برد ارزشمند خانگی برساند

و این هم شادی بعد از گل مسی و نیمار؛ دو بازیکنی که بیش از پیش با هم اخت شده اند و به زودی یکی از خطرناک ترین زوج های تهاجمی دنیای فوتبال را تشکیل خواهند داد

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 10:2 ::  نويسنده : حمید

عکس روز: مسی در کورس با رونالدو کم نیاورد؛ توپ بازی و هت تریک،یادگاری مسی از بازی دیشب نوکمپ

لیونل مسی دیشب ستاره بارسلونا بود و در بازی تیمش مقابل آژاکس آمستردام هت تریکی تماشایی را به نمایش گذاشت

بارسلونا دیشب موفق شد تا در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی خانگی به برد قاطعانه 0-4 مقابل آژاکس حریف هلندی اش دست بیابد. مسی دراین بازی 3 گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند تا دست خالی زمین مسابقه را ترک نکرده باشد. او در پایان در حالی که توپ بازی رابا خود به یادگار به خانه می برد زمین نوکمپ را ترک کرد. این توپ درویترین افتخارات خانه مسی قرار خواهد گرفت . توپی که با آن، مسی سه بار دروازه تیم هلندی را باز کرده


foton

برای دیدن گزارش تصویری و عکس ها

به ادامه مطلب بروید



بقیش ...
پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 9:35 ::  نويسنده : حمید

سرمربی 47 ساله مسئولیت رفتار احمقانه اش در جریان بازی با ناپولی را پذیرفته

یورگن کلوپ سرمربی باتجربه بوروسیا  دورتموند در پایان بازی تیمش مقابل ناپولی در صحبت هایی از خودش انتقاد کرد.

در جریان این بازی کلوپ 47 ساله به خاطر اعتراضات پی در پی و فریادهای خشمگینانه ای که برسر داور چهارم بازی می کشید،  از کنار زمین اخراج شد و به سکوها فرستاده شد. در جریان بازی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-2 مغلوب ناپولی شد.

کلوپ در پایان بازی مسئولیت رفتارش را پذیرفت و اعلام کرد که از سر ناامیدی بیش از حد عصبانی شده بود. او به خبرنگار زد.دی.اف گفت:« ما در بازی روز 4شنبه ما آن روی زیبایمان را نشان ندادیم. ولی با حداقل فاصله شکست خوردیم. ما می دانستیم که می توانیم ناپولی را شکست دهیم ولی خیلی چیزها بد پیش رفت؛ ازجمله اخراج من از کنار زمین. احمقانه بود و خودم هم این را می دانم. مثل یک میمون رفتار کردم و بیش از حد پایم را فرا گذاشتم.»

در دقیقه 27 این بازی بود که گونسالو ایگواین گل اول ناپولی را زد و لورنتزو اینسیگنه دومین گل شاگردان بنیتس را به ثمر رساند . خوان زونیگا هم دراین بازی یک گل به خودی زد تا دورتموند دراین بازی به یک گل رسیده باشد.

دلیل خشم و فریادهای کلوپ برسرداور چهارم، امتناع او از ورود نوون سوبوتیچ به زمین مسابقه بود. سوبوتیچ که از ناحیه سر مصدوم شده بود، بعد از انجام درمان های پزشکی قصد ورود به زمین را داشت که داور چهارم مانع از آن شد و همین خشم سرمربی آلمانی دورتموند را به همراه داشت.

مورینیو: این چلسی هنوز به بلوغ کافی نرسیده؛ مسئول این باخت، منم

آبی های لندنی دیشب و دردور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در لندن با نتیجه 1-2 مغلوب بازل شدند

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی در صحبت هایی اعلام کرد که تیمش هنوز به بلوغ لازم نرسیده است.

چلسی دیشب در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یک دیدار خانگی در استمفورد بریج با نتیجه 1-2 مغلوب بازل سوئیس شد. ثانیه هایی قبل از اتمام نیمه اول اسکار گل برتری چلسی را به ثمر رساند ولی دو گل از محمد صلاح و مارکو استلر برد میهمان سوئیسی را رقم زد تا چلسی دومین باخت متوالی اش را متحمل شود.

در پایان این بازی مورینیو به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که تیم من هنوز بلوغ لازم و شخصیت مورد نیاز برای تحمل فشار بازی را نیافته است. ما در بازی با اورتون شاهد آن بودیم که آنها دقیقا قبل از اتمام نیمه اول به گل هایشان رسیدند و 4شنبه شب هم این ماجرا به نحو دیگری رخ داد. وقتی  اولین لغزش منفی از راه می رسد (منظورم گل مساوی است) ، تیم کمی می لرزد. ما خیلی غمگین و ناراحت به خانه می رویم ولی 5شنبه صبح بیدار شده و دوباره تلاشمان را آغاز می کنیم.»

مورینیو در بازی 4شنبه شب برای اولین بار از ویلیان، خرید تابستانی و 36 میلیون یورویی تیمش استفاده کرد.

دراین میان اقای خاص مسئولیت این باخت را پذیرفت و اعلام کرد که چلسی در رقابتهای گروهی (که با تیم های شالکه واستوا بخارست هم تیمی است) پیشرفت خواهد کرد.

مورینیو ادامه داد:« بعید می دانم که الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد عملکرد فردی بازیکنان باشد؛ ما به عنوان یک تیم باختیم و کسانی که خوب بازی کردند و آنهایی که بد بودند، هم درکنار هم در یک تیم متحمل این باخت شدند و من مسئول این باختم. من دوست دارم بازیکنانم بدرخشند و وقتی که ببریم از بازیکنانم تحسین می کنم ولی وقتی می بازیم، من مسئولم.این بازی آن طور که توقع داشتیم پیش نرفت. در نهایت ما سه امتیاز را از دست دادیم و باید جای دیگری آن را جبران کنیم. هدف مااین است که رقابتهای گروهی را در جمع 2تیم بالای جدول به پایان ببریم و با این باخت از هدفمان دور نشده ایم. ما برای رسیدن به خواسته مان می جنگیم و معتقدم که به هدفمان خواهیم رسید.»

 

مورینیو در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:« این باخت یک گام به عقب است. ولی من در شوک فرو نرفته ام. گاهی وقتها تیم می برد و گاهی هم می بازد. واقعیت این است که گاهی وقتها نمی توان پیروز شد. واضح است که خوشحال نیستم. ما یک گام به عقب برداشتیم ولی هنوز 5 بازی دیگر پیش روست.»

 

سرمربی اسبق رئال در آنالیز بازی هم گفت:« بازل خیلی خوب بازی کرد. ما زمان زیادی توپ را در اختیار داشتیم و آنها هم موقعیت زیادی برای گلزنی نداشتند. در بهترین لحظات بازی ما بود که بازل بازی را به تساوی کشاند و بعد از آن دائما به دفاع آنها برمی خوردیم. تیم ما از نظر احساسی هنوز به بلوغ کامل نرسیده. من درجریان این بازی تعویض هایم را انجام دادم؛ چون می بایست این کار را می کردم. من درتیمم ساختار مشخصی دارم و بازیکنان باید برای حضور در هرجایگاه مبارزه کنند.»

آلگری : از اینکه دیر گلزنی می کنیم ناراحت نیستم / به تیم رافا بنیتس حسادت نمی کنم!

میلانی ها موفق شدند با وجود مصدومیت بازیکن های کلیدی شان با حساب 2-0 از سد سلتیک عبور کنند و هر سه امتیاز را در خانه حفظ کند

میلان در آستانه نخستین دیدار خانگی این فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی به میزبانی سلتیک رفت که چندین بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.اما در نهایت میلانی ها موفق شدند در اواخر بازی با دو گل کریستین زاپاتا و مونتاری سلتیک را با شکست بدرقه کنند و هر سه امتیاز کامل این بازی را کسب کنند.

به نقل از ac-milan.ir-آلگری سرمربی 46 ساله میلان پس از پایان بازی برابر سلتیک به خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا چنین گفت :"این پیروزی یک برد مهم و ارزشمند بود هر چند که در ابتدای نیمه ی دوم کمی تحت فشار بودیم.در صحته گل اول کمی شانس با ما یار بود"

"با توجه به بازیکنانی که برای این بازی در اختیار داشتیم امشب این برد یک پیروزی خوب برای ما محسوب می شود و موفق شدیم به هر نحو که شده هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم"

"از بابت این موضوع که ما در اواخر بازی موفق به گلزنی می شویم ناراحت نیستم چرا که اگر همه بازی های ما به این شکل باشد من خوشحال هم می شوم.در واقع هر چه به پایان بازی نزدیک می شدیم فضاهای باز بیشتری وجود داشت که ما می توانستیم موقعیت های گلزنی بیشتری خلق کنیم"

"باید همچنان پیشرفت کنیم.ما مدت زمان بیشتری توپ را در اختیار داشتیم و تلاش کردیم تا به زور از  اطراف عبور کنیم.اما این برای تیمی که موفق به پیروزی شده واکنش خوبی بود"

او در ادامه گفت :"تیمم با قلبش بازی کرد و شایسته این پیروزی بود همانطور که آنها به خوبی می دانند یک بازی همیشه تا آخرین لحظات در جریان است،به مانند بازی برابر تورینو.چیری که ما نیاز داریم در آن پیشرفت کنیم نحوه بازی خوانی بوده.مثل اینکه چه زمانی تیم در فاز سرعت و چه زمانی تیم در فاز آرام خواهد بود.ما در برابر سلتیک بازی را با توپ های بلند شروع کردیم چیزی که ما نمی توانستیم با آن به جایی برسیم"

"همیشه باید تلاش کنیم به موضوعات مثبت فکر کنیم.در 15-20 دقیقه پایان بازی من به برد تیمم ایمان داشتم و می دانستم که هر چیزی می تواند رخ بدهد.بازیکنان تعویضی به مانند بازی شنبه شب کمک خوبی کردند

"ما اولین قهرمانی در اسکودتو خود را به لطف فرم خوب مان در ماه ژانویه به بعد فتح کردیم اما دومین اسکودتو را به دلیل مصدومیت ها از دست دادیم.به نظرم همیشه بازیکن هایی که روی نیمکت ذخیره هستند می توانند مهم تر از بازیکنانی باشند که همیشه در ترکیب اصلی حضور دارند"

میلان هفته آینده یکشنبه عصر به مصاف ناپولی خواهد رفت "این پیروزی همچنین به این معنی است که ما می توانیم به بهترین شکل ممکن برای بازی بعدی آماده شویم.به رافا بنیتس تبریک می گویم که طی چند ماه توانست سبک بازی تیمش را عوض کند"

"ام بایه نیانگ ،ایگناتسوی آباته و آندرا پولی برای بازی یکشنبه عصر برابر ناپولی در دسترس خواهند بود.از امروز به بعد چند روز فرصت داریم تا برای نخستین بازی بزرگ فصل از لحاظ بدنی و روحی آماده شویم"

آلگری در پایان گفت "به تیم بنیتس حسادت نمی کنم و از تیمی که دارم کاملا خوشحال و راضی هستم.فکر می کنم فصل خوبی در پیش خواهیم داشت و در سری آ به اندازه کافی برای بازگشت به روند مسابقات زمان داریم"

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 9:19 ::  نويسنده : حمید

ناپولی 2-1 بروسیا دورتموند: بریدن سر هیولا

دورتموند در روزی که با اخراج وایدن فلر 10 نفره شد، در خانه ناپولی شکست خورد

ناپولی فصل جدید چمپیونزلیگ را با پیروزی باارزش 2-1 مقابل دورتموند آغاز کرد.

در این دیدار پرحادثه، یورگن کلوپ و رومن وایدن فلر اخراج شدند تا کار برای دورتموندی ها در دیدار بعدی هم دشوار شود.

بنیتس در این دیدار بهترین ترکسبش را راهی میدان کرد و از بازیکنانی مانند همسیک، کایخون و اینیسیه بهره گرفت. در سمت مقابل هم گوندوگان، پیشچک و سباستین کل از ابتدا برای دورتموند به میدان رفتند.
تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد اما ناپولی در ادامه بازی را در دست گرفت. ارسال اینسینیه برای ایگواین، او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما تکل هوملس، دروازه دورتموند را نجات داد.

بعد از آن نوبت لواندوفسکی بود تا یک موقعیت خوب را از دست بدهد.

چند دقیقه بعد، ایگواین سرانجام گل اول بازی را به ثمر رساند. ارسال خوان زونیگا، در محوطه جریمه به این ستاره آرژانتینی رسید و او با ضربه سر، دروازه دورتموند را باز کرد.

اعتراض شدید کلوپ به داور چهارم به خاطر اجازه ندادن به سوبوتیچ برای ورود به زمین بعد از مصدومیتش از ناحیه سر، یک کارت قرمز برای او به همراه داشت تا دورتموند مغز متفکرش را روی سکوها ببیند.

مصدومیت هوملس و ورود آئوبامیانگ به جای او، کار را برای زردها پیچیده تر کرد.و در نهایت  اخراج وایدن فلر به دلیل سرنگون کردن ایگواین در پشت محوطه جریمه، کار دورتموندی ها را دشوارتر از قبل کرد.

بلاژیکوفسکی از بازی بیرون رفت تا میشل لانگراک، دروازه بان دوم دورتموند به بازی بیاید.

دورتموندی ها نیمه دوم را دفاعی تر شروع کردند تا دروازه شان برای بار دوم باز نشود اما ضربه آزاد دیدنی اینسینیه گل دوم را برای شاگردان رافا بنیتس رقم زد.

 در ثانیه های پایانی بازی، اشتباه زونیگا، دروازه ناپولی را باز کرد تا اختلاف به یک گل برسد اما گل دوم دورتموند هرگز زده نشد تا نایب قهرمان فصل گذشته رقابت ها را با شکست آغاز کند.

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 9:16 ::  نويسنده : حمید

چلسی 1-2 بازل: تخم مرغ های ژوزه شکست/ ساعت سوئیسی

آبی ها در خانه شکست غیرمنتظره ای را مقابل بازل تجربه کردند

چلسی ژوزه مورینیو در اولین گام از رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل بازل 2-1 شکست خورد.

آقای خاص که در آخرین بازی اش در لیگ قهرمانان روی نیمکت چلسی، مقابل روزنبرگ نروژ به تساوی 1-1 رسیده بود، در فاصله چند روز یک شکست دیگر را با آبی ها تجربه کرد.

در این دیدار مورینیو تیمش را با پنج تغییر نسبت به شکست مقابل اورتون به میدان فرستاد و از مارکو فن خینکل و ویلیان در ترکیب اصلی استفاده کرد.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد اما نتوانستند موقعیت های چندانی ایجاد کنند.

در یکی از معدود موقعیت های چلسی، همکاری اتوئو و آزارد، یک فرصت گلزنی برای آبی ها ایجاد کرد که در نهایت منجر به گل نشد.

اما سرانجام این اسکار بود که قفل دروازه بازل را باز کرد.همکاری داوید لوئیز و لمپارد، یک موقعیت گلزنی برای هافبک برزیلی ایجاد کرد و او با ضربه ای دقیق، پیروزی 1-0 چلسی در نیمه اول را رقم زد.

در آغاز نیمه دوم هر دو تیم یک موقعیت خوب داشتند که توسط استرلر و اسکار از دست رفت.

یکی دیگر موقعیت خوب چلسی، با برخورد ضربه آزاد آزارد به تیر دروازه از دست رفت و ایوانوویچ هم دو موقعیت خوب را روی ضربات ایستگاهی از دست داد.

سرانجام از دست دادن این موقعیت ها برای چلسی دردسرساز شد و صلاح روی پاس استرلر کار را به تساوی کشید.

اگرچه مورینیو برای رسیدن به گل برتری یک مهاجم تازه نفس به میدان فرستاد اما این بازل بود که توسط استرلر به گل برتری دست پیدا کرد تا استمفوردبریج غرق در سکوت شود.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا مشخص شود مورینیو بی دلیل نگفته که تیمش شکست ناپذیر نیست.

بارسلونا 4-0 آژاکس: پیروزی تیکی تاکا بر توتال فوتبال/ مسی، جواب رونالدو را داد

ستاره آرژانتینی بارسا با زدن سه گل، نقشی اساسی در پیروزی تیمش داشت

بارسا در اولین دیدار از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 4-0 آژاکس را شکست داد.

در این دیدار مسی سه گل برای تیمش به ثمر رساند تا در رقابت های آقای گلی هم از رونالدو عقب نیفتد.

مارتینو که به خاطر مرگ پدرش عزادار بود، در این دیدار به ژاوی را روی نیمکت نشاند و از فابرگاس در ترکیب اصلی استفاده کرد.

بارسا برای رسیدن به گل تنها 22 صبر کرد؛ یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه آژاکس، با ضربه دیدنی مسی به گل اول بازی تبدیل شد.

چند دقیقه بعد آژاکس روی پاس عالی بویان، می توانست توسط فن رین به گل برسد اما واکنش دیدنی والدس دروازه بارسا را بسته نگه داشت.

موقعیت های دو تیم در ادامه به گل تبدیل نشد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم، آبی و اناری ها برای رسیدن به گل زمان کمتری صبر کردند. همکاری مسی و سرخیو بوسکتس و در نهایت حرکت تکنیکی ستاره آرژانتینی که باعث محو شدن دنسویل شد، با ضربه ای دقیق به گل دوم تبدیل شد.

در دقیقه 69، ارسال دیدنی نیمار، با ضربه سر قدرتمندانه پیکه، گل سوم را برای بارسا رقم زد.

اما این گل هم باعث نشد حملات بارسا فروکش کند. در فاصله 15 دقیقه تا پایان بازی، مسی یک بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد. او دفاع آژاکس را به هم ریخت و با یک ضربه دیدنی دروازه فرمیر را باز کرد.

خطای ماسچرانو روی سره رو، یک ضربه پنالتی را به سود آژاکس رقم زد اما ضربه سیگورسون را والدس به زیبای مهار کرد.

در نهایت بازی با نتیجه 4-0 به پایان رسید.
پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 9:14 ::  نويسنده : حمید

میلان 2-0 سلتیک: سه امتیاز در سه دقیقه

گل های ایساگیره (گل به خودی) و مونتاری در دقایق 82 و 85، پیروزی شاگردان آلگری را رقم زد

میلان با دو گل دیرهنگام، توانست در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک به پیروزی 2-0 برسد.

شاگردان آلگری برای زدن گل در این دیدار تا دقیقه 82 صبر کردند تا اینکه ضربه آزاد ساپاتا بعد از برخورد به بازیکن حریف، به گل اول تبدیل شد و سولی مونتاری سه دقیقه بعد، کار را تمام کرد.

در این دیدار میلانی ها به دلیل مصدمان پرشمارشان، با تغییرات زیادی پای به میدان گذاشتند و بازیکنان مانند والتر بیرسا، نوچرینو و دی یونگ از ابتدا به میدان رفتند.

بازی با برتری میلانی ها آغاز شد و بالوتلی اولین موقعیت جدی بازی را به وجود آورد که توسط دروازه بان سلتیک مهار شد.

چند دقیقه بازیکنان تیم اسکاتلندی روی یک ضربه کرنر دروازه میلان را به خطر انداختند که ضربه چارلی مالگراو، راهی به چهارچوب نداشت.

در ادامه میلان توسط ماتری و بالوتلی صاحب موقعیت شد که هیچ کدام تبدیل به گل نشد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

اولین موقعیت جدی نیمه دوم نصیب جورجیوس سامارس شد اما ضربه او از بالای دروازه آبیاتی به بیرون رفت. چند دقیقه بعد نوبت مونتاری بود که با ضربه سری خطرناک دروازه سلتیک را تهدید کند.

سرانجام قفل دروازه سلتیک در دقیقه 82 شکست شد. ضربه آزاد ساپاتا به ایساگیره برخورد کرد و وارد دروازه فاستر شد.

سه دقیقه بعد، مونتاری، بعد از ضربه آزاد بالوتلی، ضربه برگشتی را از فاصله نزدیک تبدیل به گل دوم کرد.

این نتیجه تا پایان پا برجا ماند.
پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 9:10 ::  نويسنده : حمید

مارسی 1-2 آرسنال: بندر در اشغال توپچی ها

شاگردان ونگر چمپیونزلیگ را با یک پیروزی خارج از خانه آغاز کردند

تئو ولکات و آرون رمزی دو گل در نیمه دوم زدند تا آرسنال مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با برد دو بر یک در خانه المپیک مارسی آغاز کند.

مارسی بازی را خوب آغاز کرد و هرچند آرسنال حملاتی هم داشت اما میزبان مالک توپ و میدان بود.

مارسی در اوایل نیمه دوم هم بهتر بود اما آرسنال دست به حمله زد و در دقیقه 64 به گل رسید. تئو ولکات شوتی عالی به گوشه بالای دروازه زد. مورل در صحنه منجر به گل نتوانسته بود سانتر کیه‌ران گیبس را دفع کند.

آرسنال در ادامه به گل دوم هم رسید. رمزی از میان دفاع حریف گذشت و با شوتی زمینی و دقیق دروازه استیو مانداندا را گشود.

مارسی در وقت‌های تلف‌شده یک گل زد. لوران کوشیلنی در محوطه جریمه آندره آیف را زد و جردن آیف پنالتی حاصل را گل کرد.

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 17:34 ::  نويسنده : حمید

غیبت شش ماهه استبان گرانرو از میادین

این مهاجم سابق رئال در دیدار شب گذشته سوسیه داد مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل برخورد به بازیکن حریف، دچار آسیب دیدگی شد،

باشگاه رئال سوسیه داد تایید کرد که استبان گرانرو، مهاجم قرضی این باشگاه، به دلیل مصدومیت جدی از ناحیه زانو، برای شش ماه از میادین دور خواهد بود.

این مهاجم سابق رئال که در این تابستان به طور قرضی از کوئینزپارک رنجرز به سوسیه داد رفته، در دیدار شب گذشته تیمش مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا، در دقیقه 81 به میدان رفت اما در آخرین دقیقه بازی به دلیل برخورد به بازیکن حریف، دچار آسیب دیدگی شد.

یاگوبا آراسته، سرمربی سوسیه داد، بعد از دیدار تایید کرد که مصدومیت این بازیکن جدی است و اکنون باشگاه کوئینزپارک رنجرز خبر از آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه لیگامنت زانو داد.

در توئیتر رسمی باشگاه انگلیسی آمده است:" برای گرانرو که در دیدار شب گذشته دچار آسیب دیدگی شد، آرزوی بهبودی سریع داریم."

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : حمید

Messi Barcelona Ajax

یوهان کریوف اسطوره هر دو تیم بوده ووجوه مشترک زیادی بین دو تیم است اما جالب اینجاست که این دو تیم هرگز پیش از این برابر هم بازی نکرده اند

همانطور که لیونل مسی در صحبت های پیش از بازی اعلام کرد انتظار می رود تا مصاف سخت و دشواری برابر آژاکس آمستردام هلند داشته باشند.این بازی دیدار افتتاحیه گروه اچ خواهد بود

چهارشنبه شب شاهد جدال دو تیم پر افتخار اروپایی خواهیم بود که هر دو تیم سابقه قهرمانی در این رقابت را نیز دارند-چه در سری جدید این تورنمنت و چه در سری قدیم این تورنمنت در مجموع چهار قهرمانی را تجربه کرده اند.

قطعا در کنار مصاف بارسا و آژاکس سخت ترین بازی این گروه می توان به رویارویی میلان قهرمان 7 دوره لیگ قهرمانان و سلتیک قهرمان یک دوره لیگ قهرمان اشاره کرده. هر چند که قهرمانی سلتیک به فصل 67-1966 باز می گردد.

با توجه به تجربه قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان که طی سال های 2006 ،2009 و 2011 کسب شد و البته حضور در مرحله نیمه نهایی ها طی دو فصل گذشته انتظار می رود تا پسران جراردو مارتینو انتظار می رود از این گروه سخت صعود کنندY اما مسی که سابقه زدن 59 گل در این رقابت ها را دارد، بر این باورست که به هیچ وجه صعودشان تضمین شده نیست.

بارسلونا در بازی چهارشنبه مجبور است بدون جوردی آلبا به میزبانی آژاکس برود،بازیکنی که در جریان پیروزی 3-2 شنبه شب برابر سه ویا از ناحیه همسترینگ با مصدومیت روبرو شد در حالی که کارلس پویول از ناحیه زانو و ابراهیم آفلای به دلیل مصدومیتی که دارند، برای این بازی در دسترس نیستند.

در عین حال احتمالا آژاکس برای این بازی بدون سیم دی یونگ به میهمانی بارسلونا می رود؛ بازیکنی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته اما دالی بلیند،ریکاردو فن رین،تولانی سیریرو و ژوئل ولتمن به احتمال فراوان می توانند آژآکس را در این بازی حساس همراهی کنند.

بارسلونا در سال جدید میلادی تنها دو بار در خانه تجربه شکست داشته که توسط بایرن و رئال مادرید انجام شده تا تنها تیم هایی باشند که موفق شدند با سه امتیاز کامل از نوکمپ خارج شوند اما نیکلاس موئیساندر مدافع آژاکس گفته که آنها هیچ ترسی از این موضوع ندارند.

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : حمید

Rafa Benitez - Napoli

پسران یورگن کلوپ چهارشنبه شب برای رویارویی با ناپولی تیم جدید رافا بنیتس راهی ناپل خواهند شد؛ هر چند که انتظار نمی رود دورتموند به راحتی پیروز میدان شود.

بوروسیا دورتموند در شرایطی برای هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با ناپولی به ایتالیا سفر می کند که دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان به شکست تلخی همراه بود که به قیمت از دست دادن این جام برای آنها شد؛ جایی که فصل گذشته برابر بایرن مونیخ رقیب هم وطن خود تن به شکست تلخی در فینال لیگ قهرمانان اروپا دادند.

شاگردان یورگن کلوپ فصل گذشته در آخرین بازی فصل اروپا با شکست در مونیخ جام را به بایرن هدیه کردند.آنها در بازار نقل و انتقالات بازیکن کلیدی شان یعنی ماریو گوتزه را نیز به بایرن دادندو اما با چند بازیکن جدیدی که به ترکیب دورتموندی ها اضافه شده آنها این فصل تیم قدرتمندتری دارند.

دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی چون هنریک مخیتاریان ،آئوبامیانگ و سوکراتیس پاپاستوپولوس را خریداری کرده و در حال حاضر پنج بازی است که در بوندس لیگا به پیروزی رسیده اندو به تنهایی در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفته اند.

اما بوروسیا دورتموند در سفر به ایتالیا برابر حریفان ایتالیایی آمار نسبتا ضعیفی دارد.از 27 بازی که در خاک ایتالیا برابر تیم های ایتالیایی به میدان رفته اند با متحمل شدند 14 شکست تنها 9 پیروزی کسب کرده اند هر چند که ناپولی هر دو بازی اخیر خانگی اش در اروپا را تن به شکست داده اما در سال 2013  آنها هنوز در لیگ سری آ در سن پائولو نباخته اند و از 12 بازی اخیر خانگی شان در لیگ 10 پیروزی کسب کرده اند.

بوروسیا دورتموند موفق شد در مصاف اخیرش در لیگ با حساب 6-2 هامبورگ را در هم بکوبد.مارکو رویس که در آن پیروزی گل پنجم تیمش را زد ، به بازی چهارشنبه شب تیمش برابر ناپولی ها امیدوارست.

ناپولی نیز به مانند حریف چهارشنبه شبش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ادینسون کاوانی ستاره و مهاجم اروگوئه ای تیمش را در یک انتقال جنجالی راهی پاری سن ژرمن کرد اما با پول نقدی که از فروش این ستاره بدست آوردند تیم شان را تا حد امکان تقویت کردند.

مبلغ فروش 64 میلیون یورویی این ستاره کمک کرد تا ناپولی بازیکنانی چون گونسالو ایگواین ، مهاجم سابق رئال مادرید ،خوسه کایخون و رائول آلبیول ،دریس مارتینس،پابلو آرمرو و دووان زاپاتا را خریداری کنند.

تیم رافا بنیتس با آمادگی هر چه تمام تر به میزبانی میهمان آلمانی شان می روند چرا که آنها موفق شده اند تا هفته سوم رقابت های سری آ هر 9 امتیاز کامل را کسب کنند.آنها آخرین بار آتالانتا را در خانه شکست دادند.

از طرفی سرمربی اسپانیایی ناپولی در این رقابت ها تاریخ ساز بوده همانطور که موفق شد تیم لیگ برتری لیورپول را طی سال 2005 در رقابت های لیگ قهرمانان به قهرمانی برساند.

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : حمید

Stephan El Shaarawy - Milan

پسران ماکس آلگری چهارشنبه شب با بحرانی از مصدومیت به میزبانی سلتیک خواهند رفت.

چهارشنبه شب رقابت لیگ قهرمانان اروپا وارد هفته نخستش خواهد شد ؛ جایی که میلان در سن سیرو به میزبانی سلتیک می رود اما آنها مجبورند ابتدا با مشکل مصدومیت در رختکن خود دست و پنجه نرم کنند.

قهرمان هفت دوره ی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب بازیکنان مهمی چون ایگناتسیو آباته،ماتیا دی شیلیو ،سیلوستره ،بونرا، پاتزینی ،الشعراوی و کاکا را در اختیار نخواهد داشت.

شرایط زمانی بدتر می شود که به این لیست بازیکنان مصدوم بازیکن کلیدی روسونری یعنی ریکاردو مونتولیوو را نیز اضافه کنیم،بازیکنی که در جریان تساوی 2-2 شنبه شب برابر تورینو مصدومیت گریبانگیرش شد.

هر چند که روسونری ظاهرا نمی تواند با تمام قدرت و تیمی کامل به مصاف سلتیک برود، اما ماکس آلگری سرمربی این تیم تایید کرد که با تمام داشته های موجود خود و با تمام تلاش بازی خواهند کرد.

پسران آلگری از سه بازی اخیرشان در سری آ تنها یک پیروزی کسب کرده اند و بازی اخیرشان برابر تورینو نیز در لحظات پایانی به لطف گل های مونتاری و بالوتلی به تساوی 2-2 تبدیل شد تا این تیم از شکست دوم فصلش فرار کند.

با توجه به این شروع بسیار آرام، میلان در گروهی قرار دارد که تیم های سرسختی چون بارسلونا و آژاکس نیز به همراه سلتیک حضور دارند.

سلتیک را فصل گذشته با پیروزی تاریخی برابر بارسلونا در سلتیک پارک به یاد می آوریم؛ جایی که آنها موفق شدند به لطف هواداران پر شورشان بارسلونا را 2-1 شکست دهند تا شوک بزرگی به این تیم وارد کنند.

در آن بازی این ویکتور وانی یاما بود که ابتدا گل نخست را برای تیمش سلتیک به ثمر رساند؛ اما در حال حاضر او سلتیک را به مقصد ساوتهمپتون ترک کرده . گری هوپر ستاره خط حمله این تیم نیز طی پنچره نقل و انتقالات تابستانی راهی نورویچ سیتی شد.

یکی از خرید های تابستانی سلتیک که مدافع بوده ،یعنی استیون مویوکولو احتمالا این بازی حساس تیمش را از دست خواهد داد؛ پس از اینکه این بازیکن در تمرینات از ناحیه تاندون آسیب دید. در حالی که جیمز فورست با مصدومیت ارودی تیم ملی اش را به سمت باشگاهش سلتیک ترک کرد.

در عین حال انتظار می رود تا بازیکنانی از جمله درک بریتر مهاجم سابق آژاکس ،وریگل فان دیک مدافع ، تیمو پوکی مهاجم و آمیدو بالده چهارشنبه شب نخستین بار برای تیم نیل لنون به میدان بروند و نخستین تجربه شان در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کنند.

نیر بیتون هافبک که پیروزی 3-1 شنبه شب تیمش در ورزشگاه هرتز را از دست داد مشخص نیست که به بازی مهم تیمش برابر میلان برسد یا نه.

پوکی که در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی از شالکه به سلتیک پیوست، در نخستین بازی اش برای این تیم خوش درخشید.به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : حمید

UCLHP Chelsea FC Basel Champions League

پسران ژوزه مورینیو چهارشنبه شب با دیدار برابر بازل سوئیس نخستین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را انجام می دهند

چلسی و بازل چهارشنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج لندن از هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به جدال هم خواهند رفت.اگر به کمی عقب تر بازگردیم چلسی فصل گذشته موفق شد در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا بازل را در مجموع دو بازی رفت و برگشت 5-2 شکست دهد.بنابراین این بازی می تواند برای بازل انگیزه انتقام به همراه داشته باشد.

چلسی موفق شد در نهایت فصل گذشته در لیگ اروپا به قهرمانی برسد؛ در حالی که در فصل قبل تر آن موفق شده بود لیگ قهرمانان اروپا را نیز فتح کند و از این حیث تاریخ ساز شدند. چرا که تیمی نتوانسته بود طی دو فصل متوالی هم در لیگ قهرمانان هم در لیگ اروپا به قهرمانی برسد.

این موفقیت توسط رافا بنیتس سرمربی سابق چلسی بدست آمد؛ هر چند که مورینیو در حال حاضر هدایت این تیم را برعهده گرفته و امیدواراست بتواند برای سومین بار این کار را انجام دهد.

این مرد پرتغالی موفق شده تا به همراه پورتو و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد، اما هنوز نتوانسته در چلسی به قهرمانی برسد .با توجه به این موضوع که او در فصل های 05-2004 و 07-2006 تنها موفق شد با چلسی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

این باشگاه شمال لندنی از چهار بازی نخست این فصل لیگ برتر جزیره تنها دو برد داشته؛ در حالی که در ماه آگوست در ضربات پنالتی با شکست برابر بایرن مونیخ سوپر جام اروپا را به بایرنی ها هدیه کردند.

با توجه به نتایج کسب شده در لیگ برتر جزیره آنها فعلا در رده ششم جدول قرار گرفته اند؛ چلسی شنبه شب گذشته با حساب 1-0 برابر اورتون تن به شکست دادند.

در آن بازی ساموئل اتوئو نخستین بازی اش را برای چلسی انجام داد اما این مهاجم 32 ساله کامرونی بهترین موقعیت های گلزنی را در آن شکست از دست داد.

بنابراین انتظار می رود نا مورینیو در این بازی از فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی  اش استفاده کند.

در سوی دیگر بازل به لطف درخشش و گلزنی مهاجم کهنه کارشان یعنی مارکو استرلر شروع خوبی در رقابت های داخلی اش داشته.بازیکنی که در پنج بازی این فصل چهار بار موفق به گلزنی در لیگ سوئیس شده.

آمادگی آنها در لیگ سوئیس خوب بوده و آنها از هفت بازی اخیرشان تنها یک بار تن به شکست داده اند و در حال حاضر در رده سوم جدول قرار گرفته اند.

این تیم سوئیسی در فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در گروهی که منچستر یونایتد حضور داشت با شکست این تیم در روز پایانی مانع از صعود یونایتد به مرحله جذفی لیگ قهرمانان شود بنابراین نمی شود پسران مورات یاکین را در این رقابت ها دست کم گرفت با این وجود که آنها باید در گروهی که قرار دارند سخت برای صعود تلاش کنند.

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 17:52 ::  نويسنده : حمید

UCLHP Marseille Arsenal Champions League

با توجه به بازی های پیش رو برابر بوروسیا دورتموند و ناپولی ،توپچی ها به خوبی می دانند که باید در بازی چهارشنبه شب برای امیدوار بودن به صعود برابر مارسی نتیجه بگیرند.

دو تیم آرسنال و مارسی یکشنبه شب در خاک فرانسه از هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت؛ جایی که آرسنالی ها باید احتیاط زیادی کنند. چرا که آنها با تیم های دیگری چون دورتموند و ناپولی هم گروه هستند که هر یک تمام تلاش خود را برای صعود از این گروه انجام خواهند داد.

پسران آرسن ونگر در نخستین بازی خود از این گروه در ورزشگاه خانگی  مارسی به میهمانی این تیم می روند و می دانند که باید با توجه به بازی های پیش رو برابر ناپولی و دورتموند در این بازی نتیجه بسیار خوبی کسب کنند.

آرسنال طی 13 فصل گذشته موفق شده از مرحله گروهی به دور حذفی صعود کرده و در فصل های 06-2005 راهی فینال و در 09-2008 راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

مسعود اوزیل خرید جدید آرسنالی ها در این بازی نخستین بازی اش را با پیراهن آرسنال در لیگ قهرمانان انجام خواهد داد.اووفق شد در بازی شنبه شب که نخستین بازی اش در لیگ برتر جزیره محسوب می شد خوش بدرخشد و بعید نیست که او را یک بار دیگر شاهد درخشش او در ترکیب اصلی توپچی ها باشیم.

در عین حال آرسنالی ها برای این بازی بازیکنانی چون چمبرلین ،سانتی کاسورلا و میکل آرتتا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.لوکاس پودولسکی و ابو دیابی هر دو با مصدومیت بلند مدت خود دست و پنچه نرم می کنند در حالی که ساناگو و توماس روسیچکی نیز به دلیل مصدومیتی که دارند احتمالا به این بازی نمی رسند.

شرایط زمانی سخت تر می شود که اگر اولیور ژیرود مهاجم آماده آرسنال نتواند در بازی چهارشنبه شب تیمش را برابر مارسی همراهی کند.بازیکنی که در جریان پیروزی 3-1 شنبه عصر برابر ساندرلند با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه شد.

ژیرود در هر چهار بازی اخیرش در لیگ برتر جزیره که در این فصل به میدان رفته موفق به گلزنی شده.

در سوی دیگر مارسی تقریبا می تواند با تیمی کامل به میزبانی آرسنالی ها برود و سلیمان دیاوارا تنها بازیکن غایب آنها محسوب می شود در حالی که آنها با توجه به تنها دو باخت خانگی در سال 2013 با اعتماد به نفس کاملی به مصاف توپچی ها می روند.

آرسنال در سال 2011 موفق شد در آخرین سفرش به مارسی به لطف تک گل پیروزی بخش آرون رمسی به برتری برسد.

مارسی در آن رقابت ها موفق شد در نهایت در جمع هشت تیم پایانی قرار بگیرد هر چند که در مرحله گروهی آنها شکست خوردند انها سابقه قهرمانی در این رقابت ها را نیز دارند که به فصل 93-1992 بازمی گردد.

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 16:58 ::  نويسنده : حمید

بنزما: مقابل گالا، همه چیز روبراه بود

شاگردان آنچلوتی در دیدار مقابل حریف ترک شروع خوبی نداشتند اما در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند و بنزما با زدن دو گل، نقش مهمی در این نتیجه داشت.

کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، بعد از پیروزی 6-1 تیمش مقابل گالاتاسرای، معتقد است که در حال حاضر همه چیز برای آنها روبراه است.

شاگردان آنچلوتی در دیدار مقابل حریف ترک شروع خوبی نداشتند اما در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند و بنزما با زدن دو گل، نقش مهمی در این نتیجه داشت.

او به خبرنگاران گفت:" این دیدار یکی از آن شب هایی بود که همه چیز روبراه به نظر می رسید.

من در این دیدار اعتماد به نفس زیادی داشتم؛ مسئله که با زدن دو گل کاملا مشخص شد. در نهایت همه تیم نمایش خوبی داشت.

من معتقدم که گالاتاسرای در نیمه اول خوب بازی کرد؛ بسیار با اعتماد به نفس، تهاجمی و ما را به عقب راندند. شرایط بعد از گلزنی ایسکو تغییر کرد. گل او آن روحیه که ما نیاز داشتیم را به ما داد."

رئال در دیدار بعدی اش در لیگ قهرمانان، دو هفته آینده میزبان کپنهاگن خواهند بود.
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : امیرپارسا

کلوپ: بايد مقابل ناپولي محتاط باشيم


سرمربي زردپوشان وست‌فالن به شاگردانش هشدار داد بايد در مقابل ناپولي محتاطانه بازي کنند.


 

تيم فوتبال بورسيا دورتموند که فصل گذشته نايب‌ قهرمان ليگ قهرمان اروپا شد امشب (چهارشنبه) در فصل جديد اين رقابت‌ها در گروه F در ورزشگاه سن‌پائولو ميهمان ناپولي است. پيش از اينکه فصل جديد فوتبال باشگاهي اروپا آغاز شود زمزمه‌هايي مبني بر جانشيني يورگن کلوپ به جاي والتر ماتزاري در ناپولي بود. سرمربي بورسيا دورتموند با تاييد اين موضوع در کنفرانس خبري گفت: بله اين موضوع صحت دارد. آئورليو دي لائورنتيس، رئيس باشگاه ناپولي تابستان امسال با من تماس گرفت. او پيش از اينکه با رافائل بنيتس در تماس باشد با من صحبت کرد. اگر او بعد از رافا به من زنگ مي‌زد که کاري احمقانه بود!

به گزارش تسنيم، يورگن کلوپ، سرمربي نايب قهرمان فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا در خصوص رويارويي با ناپولي اظهار داشت: ما بايد با تيمي مصاف کنيم که بازي انفجاري از خود به نمايش مي‌گذارد پس بايد محتاط باشيم و به هم پيوسته بازي کنيم. در حالي که ايلکاي گوندوگان، سباستين کِل و لوکاس پيزچک در شرايط خوبي نيستند متاسفانه در بازي امشب گزينه‌هاي زيادي نداريم و ترکيب را بايد بر اساس داشته‌هايم بچينم.

وي افزود: حضور در ورزشگاه سن‌پائولو براي من تجربه‌اي عجيب خواهد بود، چون اين ورزشگاه محل بازي فوتباليست بزرگي همچون ديه‌گو آرماندو مارادونا بوده است. ما تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا نمايشي مثبت از خود ارائه دهيم. ناپولي و دورتموند شباهت‌هايي به هم دارند، آنها هم مثل ما بازيکنان مهم خود را از دست داده‌اند و تعدادي بازيکن جديد به خدمت گرفته‌اند.

زردپوشان وست‌فالن آره‌نا در گروه F با تيم‌هاي آرسنال، المپيک مارسي و ناپولي هم‌گروه هستند. سرمربي 46 ساله دورتموند در پايان خاطرنشان کرد: تمامي تيم‌هاي حاضر در اين گروه پتانسيل صعود به دور بعد ليگ قهرمانان را دارند. آرسنال، مارسي و ناپولي همگي تيم‌هاي پرتجربه و صاحب‌نامي هستند ولي به شخصه ترجيح مي‌دهم که دورتموند و ناپولي از اين گروه صعود کنند.

 

کرویف و رد دعوت سران بارسا برای حضور در ضیافت رسمی قبل از بازی

رابطه نه چندان خوب کرویف با مدیران بارسا باعث شد تا او اخیرا در مصاحبه ای اعلام کند که تا زمانی که روسل ریاست باشگاه کاتالان را در دست دارد، هرگز گام به ورزشگاه نوکمپ نخواهد گذاشت

سران باشگاه بارسلونا از یوهان کرویف ، سرمربی و اسبق این تیم که قبل از روی کار آمدن ساندرو روسل، رئیس افتخاری این باشگاه نیز بود دعوت کرده اند تا درضیافت رسمی مدیران دو باشگاه که ظهر روز 4شنبه وقبل از مصاف دو تیم آژاکس و بارسلونا برگزار می شود حضور یابد.

این ضیافت رسمی به بهانه اولین بازی دو تیم در دورگروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به صرف ناهار و دررستوران میرر شهر بارسلونا برگزار می شود ودرهمین راستا سران باشگاه بارسلونا تصمیم گرفتند تا از کرویف که از اسطوره های هردو باشگاه است، برای حضور دراین مراسم دعوت به عمل بیاورند.
این درحالی است که رابطه نه چندان خوب کرویف با مدیران بارسلونا باعث شد تا او اخیرا در مصاحبه ای اعلام کند که تا زمانی که روسل ریاست باشگاه کاتالان را در دست دارد، هرگز گام به ورزشگاه نوکمپ نخواهد گذاشت. اما با وجود این صحبتها سران بارسا از او دعوت کرده و منتظر پاسخ او هستند.
طبق پیش بینی های انجام شده کرویف این پیشنهاد را رد کرد و اعلام کرد که دراین مراسم حضور نخواهد یافت و آب پاکی را روی دستان آبی اناری ها ریخت. او همچنین در صحبت هایی  اعلام کرده که دربازی امشب طرفدار آژآکس آمستردام خواهد بود

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : حمید

بویان کرکیچ: برای 90 دقیقه، احساسات بی احساسات

باید هدفمان کسب بهترین نتیجه ممکن باشد. ما مقابل بهترین تیم دنیا قرار می گیریم و این باید به ما انگیزه زیادی بدهد.

بویان کرکیچ، مهاجم باشگاه آژاکس آمستردام که به صورت قرضی ازبارسا به این تیم هلندی منتقل شده، امشب مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد. او حالا در صحبت هایی اعلام کرده که در بازی امشب از احساسات خبری نیست و گفت:« من حالا از پیراهن تیم دیگری دفاع می کنم و باشگاه و هواداران جدیدی دارم و با انگیزه های زیاد و درکمال جدیت مقابل بارسلونا بازی خواهم کرد . وقتی فوتبال بازی می کنی، از احساسات خبری نیست. درطول این 90 دقیقه من از پیراهن، باشگاه و هواداران دیگری دفاع می کنم وباید تمام توانم را به کار بگیرم.احساسات مربوط به قبل وبعد از بازی است ولی درجریان بازی باید قوی بود.»
بویان در گفتگو باتلویزیون رسمی باشگاه آژاکس درمورد این بازی گفت:« بازی تاریخی و زیبایی خواهد بود. این اولین باری است که دو تیم مهم اروپا باهم روبرو می شوند.بایدباجدیت و انگیزه های بالایی بازی کردو باید هدفمان کسب بهترین نتیجه ممکن باشد. ما مقابل بهترین تیم دنیا قرار می گیریم و این باید به ما انگیزه زیادی بدهد.»
ستاره جوان اسپانیایی به این نکته اشاره کرد که با برخی ازبازیکنان بارسلونا از جمله اینیستا و پیکه درتماس است:« من چهارسال خیلی زیبا را دربارسلونا سپری کردم وبارسلونا تیم خیلی خوبی است. این باشگاه برای من همه کاری کرده و از بچگی دربارسلونا رشد کردم ودرسهای زیادی آموختم  و آنهابه من این فرصت را دادند تا بتوانم بخشی از فوتبال حرفه ای دنیا باشم. هنوز با بازیکنانی مثل اینیستا وپیکه درتماسم.»
ودرنهایت درتشریح ماه های ابتدایی حضورش در آژاکس گفت:« من بازیهای اول را خیلی خوب شروع کردم ولی بعداز آن نتوانستم به روند موفقم ادامه دهم.در ماه های اول توانستم جزئیات را بهبود ببخشم. باید شناخت بیشتری پیدا کنیم تا بتوانیم درکنار هم بهتر کار کنیم.»

رونالد دی بوئر: فرانک کمی ازبارسا می ترسد؛نمی خواهیم مثل لورکوزن 7 گل از بارسا بخوریم

رونالد دی بوئر، برادر دوقلوی سرمربی آژاکس در صحبت هایی از بازی امشب این تیم هلندی مقابل بارسلونا گفته است

رونالد دی بوئر، فوتبالیست اسبق تیم ملی هلند و برادر دوقلوی فرانک دی بوئر، سرمربی کنونی آژآکس آمستردام در گفت و گو با رادیو لاسارسا در مورد شرایط روحی برادرش قبل از برگزاری بازی امشب بارسلونا پرداخت.

رونالد گفت:« فرانک کمی می ترسد. او از بازی ای که 80 دقیقه توپ دست بارسلونا باشد خوشش نمی آید. فرانک می خواهد که این آژاکس باشد که توپ را دراختیار می گیرد. او می داند که چطور باید تیمش را مقابل بارسلونا به میدان بفرستد. ولی شاید فکر کنی که می دانی و به کارت واقفی ولی وقتی بازی شروع شود، بفهمی تمام اطلاعاتت را باید در سطل آشغال بریزی.»

برادر دوقلوی سرمربی آژاکس ادامه داد:« پیروزی مقابل بارسلونا برای آژاکس غیرممکن است . ما، هواداران، اعضای باشگاه و تمام افرادی که آژاکس را دوست دارند، کمی می ترسیم. چون نمی خواهیم مثل بایرلورکوزن با نتیجه 1-7 یا 0-8 مغلوب بارسلونا شویم.» او ادامه داد:« بارسلونا در جریان بازیهایش رئیس و رهبر بازی است. این بازی برای فرانک یک چالش است تا ببیند که بازیکنانش چطور بازی می کنند و چه تخم دو زرده ای در این بازی می گذارند.»

رونالد دی بوئر درمورد قرار گرفتن بویان کرکیچ، بازیکن سابق بارسلونا مقابل هم تیمی هایش قدیمی اش گفت:« بویان بازیکن با کیفیتی است ولی هنوز کیفیتش را نشان نداده. او فشار زیادی به خودش وارد می آورد. می خواهد تفاوت ها را رقم بزند و اگر نتواند به گل برسد، به سختی زیاید برمی خورد. ولی فکر می کنم که موفق خواهد شد.»

رونالد دی بوئر مورد تیم آژآکس هم گفت:« بارسلونا سالیان سال است که در سطح خیلی بالایی بازی می کند و هیچ تیمی در طول مدتی به این طولانی، نتوانسته بود که سایر تیمها را زیر سایه خودش در بیاورد. برای آژاکس خیلی خوب است که مقابل بارسلونا قرار بگیرد تا بتواند اوضاع و احوال کنونی اش را محک بزند. حالا ما می فهمیم که این آژاکس با بازیکنان به این جوانی، در چه شرایطی است. برای محک زدن سطح تیم، چه حریفی بهتر از بارسلونا می شناسید. در بارسلونا مسی و نیمار هستند ولی من واقعا از بوسکتس، اینیستا و چابی خوشم می آید.» و در بخش پایانی صحبت هایش راجع به صحبت های یوهان کرویف که گفته طرفدار آژاکس است گفته:« کرویف می خواهد آژاکس ببرد ولی نیمی از قلبش هم بارسلونایی است.»

روبن: این تنها یک شروع خوب بود؛صعود ازمرحله گروهی اولین هدفمان است

لام ، کاپیتان بایرن هم در صحبت هایی گفت:«بازی را با ریتم بالایی آغاز کردیم و انگیزه ی لازم برای کسب پیروزی را نشان دادیم»

سایت گل- سه شنبه شب و در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در خانه میزبان زسکامسکو بود و توانست دراین بازی با نتیجه 0-3 میهمانش را شکست داده تا شروع مقتدرانه ای داشته باشد.

آرین روبن ستاره هلندی بایرن در این مسابقه، بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت و علاوه بر اینکه گل سوم مونیخی ها را وارد دروازه زسکا کرد،در گل دوم بایرن نیز تاثیرگذار بود.

طبق گزارش منتشره در FCBayern.ir ، با این وجود روبن نگاهی متفاوت به پیروزی سه گله ی بایرن مقابل زسکا دارد. او در اظهار نظراتی که پس از پایان بازی کرد اینگونه می گوید:" ما باید آرامش خود را حفظ کرده و جلوتر حرکت نکنیم. ما رقابتی مرحله به مرحله را آغاز کرده ایم و این تنها یک شروع خوب بود. صعود از مرحله گروهی نخستین هدف ماست و بازیکنان به خوبی آن را می دانند. هنوز در روزهای نخست هستیم."

در ادامه ، فیلیپ لام کاپیتان بایرن هم  در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:" ما از نتیجه ی به دست آمده بسیار خوشحال هستیم. بازی را با ریتم بالایی آغاز کردیم و انگیزه ی لازم برای کسب پیروزی را نشان دادیم."

رقیب جدی بایرن در این گروه منچستر سیتی است که آن ها نیز موفق شدند ویکتوریا پلژن، نماینده ی چک را با سه گل شکست دهند

چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : حمید

آلابا: باید به اهدافی که مربی مان تعیین می کند، برسیم

آلابا با ثبت آمار 12147 متر دوندگی یکی از فعال ترین بازیکنان میدان بودو علاوه بر زدن گل اول تیمش دربازی با زسکامسکو، پاس گل سوم را هم به روبن رساند

بایرن مونیخ، نخستین دیدارخود در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را پرقدرت آغاز کردند و در همان دقایق نخست با ضربه ی زیبای دیوید آلابا به گل رسیده و کار را برای زسکا مسکو،حریف روس خود دشوارتر نمودند.

طبق گزارش منتشره در FCBayern.ir ، داوید آلابا یکی از بهترین بازی های خود در این فصل را برای بایرن به نمایش گذاشت. او با گلزنی در دقیقه 4 بازی از روی ضربه ایستگاهی نقش به سزایی در کاهش استرس مونیخی ها در اولین گام اروپایی داشت. او علاوه بر گل زیبایش بنیانگذار سومین گل بایرن نیز بود. پاس زیبای او به آرین روبن، گل سوم بایرن را منجر شد. آلابا با ثبت آمار 12147 متر دوندگی یکی از فعال ترین بازیکنان میدان بود.

آرین روبن دیگر بازیکن برتر زمین در این دیدار بود. او علاوه بر گلزنی در دقیقه 68 شش ضربه ی دیگر نیز به سمت دروازه زسکا نواخت که 4 تای آن درون دروازه بود. او همچنین در گلزنی ماندزوکیچ نیز موثر عمل کرد و 10066 متر درون زمین دوندگی داشت.

در پایان این بازی، داوید آلابا مدافع چپ اتریشی باشگاه در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت:" ما از اینکه توانستیم بازی را به نفع خود به پایان ببریم بسیار خوشحالیم . اما باید عملکردمان را روی برنامه ی تعیین شده پیش ببریم و به آنچه که مربی برایمان تعیین کرده است دست یابیم."

آلابا علاوه بر گلزنی با ارسال پاس گل سوم برای آرین روبن یکی از بهترین بازی های خود در این فصل را جشن گرفت

کریس رونالدو: نمی شد شروعی بهتر از این داشت؛ کاسیاس بدشانسی آورد که مصدوم شد

ستاره پرتغالی اعلام کرد که تیمش کار خود را مقابل حریف سرسختش به خوبی انجام داد و تیمش بازی سختی را پیش رو داشت

کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی رئال مادرید در دیدار دیشب تیمش مقابل گالاتاسرای در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برد 1-6 تیم مادریدی به پایان رسید، ستاره رئال بود و سه گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند.

او که از شروع خوب تیمش دراین بازی راضی و خوشحال بود در صحبت هایی به تی.وی.ایی گفت:« نمی شد شروعی بهتر از این داشت؛ شروع رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا، با این برد، به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد. حالمان خوب است و خوشحالیم.»

ستاره پرتغالی در ادامه صحبت هایش یادآوری کرد که با وجود بردقاطعانه رئال در استانبول، تیمش کار سختی را پیش رو داشته:« ما مقابل حریف واقعا سرسختی، کار خودمان را انجام دادیم. در دقایق ابتدایی بازی، تیم حریف موقعیت های بهتری برای گلزنی داشت و اگر آنها به گل می رسیدند، کار برای ما سخت و پیچیده می شد. بعد از آنکه ما اولین گل بازی را به ثمر رساندیم، بازی را تحت کنترل درآورده و خوب بازی کردیم.»

کریس در مورد مصدومیت کاسیاس دراین بازی گفت:« کاسیاس بدشانسی آورد. اتفاق خاصی نیفتاده و او خیلی زود خوب خواهد شد و بازخواهد گذشت. اینها مسائلی هستند که در دنیای فوتبال رخ می دهند. او ناراحت بود ولی خیلی زود بهبود خواهد یافت و به کمک تیم خواهد آمد.»

بخش پایانی صحبت های رونالدو در مورد بیل گفت:« ما در حال کسب شناخت بیشتر از یکدیگر هستیم. او در حال تطبیق یابی با شرایط تیم است و کم کم با ریتم بازی ما آشنا می شود. بیل مدتها بود که بازی نکرده بود. حالا اوضاع برای او خوب پیش می رود.»

foton

درپایان این مسابقه، کریس رونالدو، توپ بازی را با خود به یادگار به خانه برد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل